Kasım 22, 2009

Crazy weekend

Crezi weekend, tam anlamıyla.Bu haftasonu evde sadece 5 dakka kaldım.Cuma sinema kulübüyle sabahladım, asosyal kaldım biraz ama ben çok küçüğüm adamlar hayvan gibi napim.Sonraki gün Resullerde aykutun doğum gününü yaptık, içtim, balkondan çamaşırlara kustum, sonra komşu geldi şikayet etti, ben bi de balkona kustum sonra apar topar evden attı resul beni.Aykutlar da uyudum, sonraki gün iddaya gittim, resullerde geçirdim gene günü.Arada bisürü malca mesaj attım millete.He sinema kulübüyle kaldığım gün 2 kere batak, bi kere playstation turnuvası yaptım.Taksiye 100 metre için 5 tl verdim ve az kalsın dayak yiyodum.Bi sürü midye dolma yedim aç gibi. 3 günde toplam 6 film izledim, 2 batak, 2playstation, 2 okey turnuvası(hepsi hesabına), 2 kere sabahlama, 6 kere kusma, 2 ayrı kıyafet, bi sürü yeni insan ve korkunç bi baş ağrısı..Nese lafı kes, oha ya, nee, yoğurt mu??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder