Ocak 21, 2010

Göt Gibi Kalmak



Sene başında gel git yaşadım bayaa bi.Hazırlık okusak mı okumasak mı zart mı zurt mu.Sonra biri dedi, kim olduğunu hatırlamamam olayı daha da mistikleştiriyor, ‘Adamım senin kafan kaç yıldır dersane matematik iki bilinmeyenli denklem diye sikilimiyo mu, biraz kendine zaman tanı, hazırlık sultanlık, evlenip balayına gitcene hazırlık oku alayına git’ falan filan dedi.Ben de eve geldim dedim lan kendimimi gelişitrcem ben sonradan die, tembelim olm ben dedim, ve okumaya karar verdim 1 yıl ing.Mis gibi de oldu gayet rahat gidiyor valla, bi sürü arkadaşım oldu, iyiden iyiye de alıştım hergün geziyorum flan.Ve sonra birden ilk dönem bitti ve bölece bir çağ kapanıp yeni bir çağ açıldı.Ulan tüm arkadaşlarım memleketine uçtu evet hepsi de uçakla gidiyo aq ben daha hayatımda uçağa binmedim lan :( Gitti bunlar kaldım istanbullarda, gerçi benim de izmire gitme planım var ama nese.İlkokul arkdşlarım çalışıolar, lise arkadaşlarım üniversite okucam diye şehir dışındalar, ünidekiler gitti pardon uçtuuu.Hava da karlı, ben de eve tıkıldım cumadan beri.Tam 4 gün evden dışarı adım atmadım, hadi sktret hava soğuk diye banyo bile yapmıyodum demin yaptım :) Göt gibi kalmanın tanımı buymuş benim için ama önemli deil güzel günler göreceğim motorumu maviliklere süreceğim leyn.Sevdiğim bi replikle bitiriyim; 'Burda vurulcak biri vardı, onu da ben vurdum, Benim adım Tatar Ramazaaannn!'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder