Eylül 26, 2009

Hmm Hee Pff

Blogspot ve benzeri yerlerde uzun süredir bi sıkıntı vardı ya da sadece ben giremiyordum buralara.Ondan dolayı uzun süredir bişey yazmadım ve gene bi hevesle başladığım bir işi yarım bırakmış gibi gözüktüm ama hayır bu işe devam etcem evet!!
Gerçi sorunu çözmeye yönelik bi hamlemde yoktu, gene kanepede yatarak tv izleyen insan rahatlığıyla çözülür kendi kendine bu sorun dedim ve bugün çözüldü, bayağı da iyi oldu..Şu aralar kötü günler geçiyorum, canım sıkkın ki uzun süredir böle depresif melankolik bi hal aldım ilginç, param yok ve iddialarım tek maçtan yatıyor ki bu ancak yaşayanın bileceği çok derin bir acıdır(gayet ciddiyim!), kavga ediyorum ailemle, dostlarımla, insanlarla diyalog kurmayı sevmemeye başladım ki bu gayet ciddi bi sorun gibi....Böle gidiyor işte dertler, ama bu hayat tarzı ''böle gelmiş böle gitmez''.. Aziz Nesin'e selam.
Nese üniversite hayatı başlıyacak, heycanlıyım mı?Aslında pek değil, şu an hayatta beni tanıyan kimsenin olmadığı bi yerde olmak güzel olcak, lan hatta hiç türk olmasın..Türk olmayı seviyorum tabi ama istemiyorum bunaldım lan üstümde fil mi var ne..
Var ya her zaman sayısal şeyleri sevdiğimi sanıyordum, ama bunu artık hesaplama ve hafıza konusunda gerçekten ortalamanın üstünde sayılmama bağlıyorum..Hayat beni bunu düşünmeye itmiş vayy be.Şu aralar kelimeler arasındaki uyum veya etkileyici sözler, böle garip garip benzetmeler hoşuma gidiyor rahatlıyorum okudukça, ben daha edebi bi insanmışım ha..Öff ne biçim bi adam oluyorum ya grşrz, bi daha böle spontane yazılar yazmıcam, absürdizmin de sınırı olmalı evet..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder