Eylül 02, 2009

tavsiyee

Image Hosted by ImageShack.us
Çok istediğin birşeyi elde edince gözündeki değeri düşüyor diyolar ya, bayağı doğru bence.Mesela eve digitürk istiyordum, alcam deli gibi izlicem diyordum. aldım deli gibi izledim 1 hafta, şimdi küfrediyorum paralı kanallarında çıkan mavi ekranına.Böle kartı falan var, düz adam oldum çıkartmak istiyorum ama bozulcak diye korkuyorum.Nese he du du en güncel örneği verim, hep böle ekşisözlük uuu diyen bi adamdım.Sonunda köprünün öbür tarafına geçmeliyim dedim ve üyelik aldım entry falan girmeye başladım hani çaylaklığı geç muhabbeti, sonra birden hevesim kaçtı entry girdikçe daha yazar olmadan.Dedim ee basitmiş falan, sonra o eski büyüsü gitti böyle, gerçekten he gitti büyüsü.Anafikir bişeyi çok istemeyin, normal isteyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder